
Για τη νέα γραμμή Τοξότες Ξάνθης - Νέα Καρβάλη και τη σύνδεση με τον εμπορευματικό λιμένα της Καβάλας (2 εκατ. ευρώ - συγχρηματοδότηση 1 εκατ. ευρώ), μήκους 31,8 χλμ.
Για τη δημιουργία νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη - Αμφίπολη - Νέα Καρβάλη (προϋπολογισμού 3,8 εκατ. ευρώ, με συγχρηματοδότηση 1,9 εκατ. ευρώ), με τηλεδιοίκηση, σηματοδότηση και ηλεκτροκίνηση, δηλαδή του ανατολικού κλάδου της σιδηροδρομικής Εγνατίας. Πρακτικά, ανοίγει ο δρόμος για τις πρώτες προμελέτες, καθώς το έργο είναι παντελώς ανώριμο, αλλά θεωρείται ιδιαίτερα χρήσιμο στο πλαίσιο των διευρωπαϊκών δικτύων.
Η σιδηροδρομική διασύνδεση των στρατηγικής σημασίας λιμένων της Ελλάδας στην παρούσα φάση αποκτά μείζονος σημασίας υπερτοπικό χαρακτήρα καθώς οι συνδυασμένες μεταφορές σε επίπεδο Βαλκανικής βρίσκονται σε ταχεία ανάπτυξη όσον αφορά στο συνδυασμό πλοίου, σιδηροδρόμου με επέκταση και τις ποτάμιες μεταφορές.
13-7-2015
http://www.theseanation.gr/