Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Ο βασιλιάς Αμπντάλα στο λιμάνι της KAEC σε αντίπαλες εμπορευματική μεταφορά στο Ντουμπάι


King_Abdullah_PortΜια νέα Megaport στο βασιλιά της Σαουδικής Αραβίας Αμπντάλα Οικονομική Πόλη (KAEC) έχει ως στόχο να πάρει την επιχείρησή μακριά από το Ντουμπάι Jebel Ali, προσφέροντας ταχύτερη και φθηνότερη υπηρεσία.
Υπάλληλοι πίσω από το KAEC, μία από τις τέσσερις νέες πόλεις έχουν εγκριθεί από τα τέλη του Βασιλιά Αμπντουλάχ, δήλωσε εμπορευμάτων που προορίζονται για Ριάντ θα σταλεί άμεσα στο νέο βασιλιά Αμπντάλα στο λιμάνι της KAEC αντί του Ντουμπάι όπου πηγαίνει σήμερα.
"Αυτή τη στιγμή παρτίδες των προϊόντων που προορίζονται για Ριάντ αποστέλλονται στο Ντουμπάι, αλλά αυτό θα αλλάξει. Θα σταλεί εδώ καθώς είναι φθηνότερο - και μπορεί να παραδοθεί πιο γρήγορα από το Βασίλειο ", δήλωσε ο Ράϊαν Bukhari, ένας διευθυντής στο λιμάνι ο βασιλιάς Αμπντάλα σε σχόλια που δημοσιεύτηκαν από το BBC.
Στα 70 τετραγωνικά μίλια KAEC τελικά θα είναι μια μητρόπολη ελαφρώς μεγαλύτερη από την Ουάσιγκτον.

«Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια του κόσμου,» δήλωσε στο BBC, προσθέτοντας: «Εμείς δεν ανταγωνίζονται με τον ισλαμικό λιμάνι της Τζέντα - αλλά πρόκειται να πάρετε την επιχείρησή μακριά από το Jebel Ali στο Ντουμπάι. Αυτό συμβαίνει λόγω της πιο γρήγορα, πιο αυτοματοποιημένη εκφόρτωση και τελωνειακό καθεστώς μας. "
Ο βασιλιάς Αμπντάλα Port είναι μια πλήρης υπηρεσία εμπορικό λιμάνι με μια εξαιρετικά στρατηγική θέση.Το λιμάνι θα παραδώσει την υπηρεσία παγκοσμίου επιπέδου μέσω της state-of-the-art συστήματα ηλεκτρονικών υπολογιστών και έμπειρο προσωπικό.
Το πρώτο ιδιόκτητο λιμάνι και χρηματοδοτείται στο Βασίλειο της Σαουδικής Αραβίας, το λιμάνι επιβλέπεται από μια ενιαία ρυθμιστική αρχή - αυτό είναι το θεμέλιο για μια βελτιωμένη εμπειρία.
Η ανάδυση της Κίνας και της Ινδίας ως μεγάλων οικονομιών στον κόσμο έχει συμβάλει στην περιοχή του Κόλπου ως ένα όλο και πιο ελκυστική κόμβο. Στην πραγματικότητα, μια πρόσφατη έκθεση από την παγκόσμια αναλυτής ΕΚ Harris κατετάγη η Μέση Ανατολή ως πιο ελκυστικές στον κόσμο για επενδύσεις στα λιμάνια.
Ο βασιλιάς Αμπντάλα Port βρίσκεται ακριβώς πάνω στην κεντρική Ασία Ευρώπη γραμμή κορμού. Στην πραγματικότητα, μπορεί να μειώσει Ανατολή-Δύση φορές μεταφόρτωσης κατά 5 έως 7 ημέρες.
Εκτός του ότι είναι σε αυτή τη σημαντική παγκόσμια εμπορική διαδρομή, ο βασιλιάς Αμπντουλάχ Port βρίσκεται κοντά στο Βασίλειο της βιομηχανικής και κέντρα του πληθυσμού της Σαουδικής Αραβίας. Με αυτή την ιδανική τοποθεσία, με τον οποίο αναπτύσσεται για να αυξήσει την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα της ναυτιλίας.
Τόσο οι τοπικές ρυθμιστικές αρχές και ο κύριος του έργου του λιμανιού εργάζονται από κοινού για να εξασφαλίσουν ότι οι σύγχρονες υποδομές του λιμανιού, συνεχής έμφαση στην καινοτομία, την προσήλωση στην εξυπηρέτηση του πελάτη, και ενισχύουν τον ανταγωνισμό θα ενθαρρύνει ναυτιλιακές εταιρείες για να αποφύγουν τις μεγάλες εκτροπές και να βασίζονται σε βασιλιά Αμπντάλα Λιμάνι αντ 'αυτού.
Ο βασιλιάς Αμπντάλα Λιμάνι είναι μόνο μέρος της ιστορίας KAEC. Περικυκλώνοντας το λιμάνι είναι Βιομηχανικά κοιλάδα της πόλης, ενώ ακόμη πιο μακριά είναι περιοχές που προορίζονται για κατοικημένες κοινότητες, τεχνολογίας συμπλέγματα, τα πανεπιστήμια και τα νοσοκομεία.
Στην ανατολική πλευρά της πόλης θα είναι η δεύτερη σημαντική τη σχέση της με τον έξω κόσμο, ο σταθμός Χαραμάιν. Όταν αυτό είναι ανοιχτό, η πόλη θα γίνει μία από τις τέσσερις στάσεις για τις τελευταίες σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας της Σαουδικής Αραβίας, που συνδέει το megaproject με Τζέντα, Μέκκα και Μεδίνα.
Η κυβέρνηση έχει δημιουργήσει ένα Αρχής Οικονομικής πόλεις την εποπτεία όλων των τεσσάρων μεγαλουπόλεων και ασχολούνται με κάθε άδεια, άδεια κατασκευής και την έγκριση που απαιτείται από διαφορετικά υπουργεία.
Μέχρι στιγμής, μόνο το 15 ​​τοις εκατό της πόλης έχει αναπτυχθεί - βιομηχανικές περιοχές, κατοικημένες περιοχές και δημόσιες εγκαταστάσεις βρίσκονται υπό κατασκευή.
Πηγή: Σαουδική εφημερίδα

26-3-2015

http://www.hellenicshippingnews.com/