
Στις 25 του Μάρ, 2015, η έδρα της ναυτιλίας και των λιμένων υποθέσεις δημοσιοποιούνται τα πορίσματα της έρευνάς της για τα αίτια της βύθισης του "Ocean Research V" στο 10, Οκτωβρίου 2014, κατά την οποία δύο ερευνητές σκοτώθηκαν και 25 άτομα τραυματίστηκαν . Επιβεβαιώνοντας τις αρχικές υποθέσεις, η ανάλυση των δεδομένων αποκάλυψε ότι το ατύχημα προκλήθηκε από λάθος του πιλότου. Το ερευνητικό σκάφος είχε αποπλεύσει εκείνη την ημέρα από το λιμάνι του Anping, Ταϊνάν, με 45 επιβαίνοντες, μεταξύ των οποίων 37 ερευνητές και 18 μέλη του πληρώματος, συνδεδεμένο με Κινμέν αλλά είχε γυρίσει την πλάτη, διότι κακές καιρικές συνθήκες. Χτύπησε έναν ύφαλο έξω από το νησάκι Jibei στο αρχιπέλαγος Πενγκού στις 16:44, στη συνέχεια, μια δεύτερη στις 4:52 μ.μ., η βίαιη πρόσκρουση προκαλώντας μια μεγάλη τρύπα στο κύτος του πλοίου γρήγορα βυθίστηκε. Hsu Shih-Chieh [許世傑], ένας ερευνητής στο Κινεζικής Ακαδημίας, και Lin Yi-Chun [林怡君] βοηθός μηχανικός στο Ινστιτούτο Ερευνών της Ταϊβάν από τον ωκεανό, σκοτώθηκαν στο ατύχημα. Οι εικόνες που λήφθηκαν από το κατεστραμμένο κύτους, η οποία εξακολουθεί να βρίσκεται σαράντα μέτρα βάθος, και πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν από τον καταγραφέα δεδομένων ταξιδίου, έδειξε ότι είχε αρχίσει να αποκλίνουν από την ορθή πορεία στις 16:15, περίπου μισή ώρα πριν από την πρώτη γείωση, και ότι, ως εκ τούτου ναυτικά όργανα θα έπρεπε να επιτρέπεται ο καπετάνιος και το δεύτερο του να λάβει τα αναγκαία μέτρα για να αποφύγει τα βράχια, αλλά οι δύο άνδρες δεν απάντησε.
25-3-2015
www.vesseltracker.com