
«Μόλις αυτό το έργο παίρνει υλοποιηθεί, το αέριο θα είναι διαθέσιμο στους σταθμούς CNG για επτά ημέρες την εβδομάδα όλο το εικοσιτετράωρο." Αυτό σημαίνει ότι ο τομέας CNG στο Πακιστάν θα αναδυθεί ως ο μεγαλύτερος εισαγωγέας υγροποιημένου φυσικού αερίου τα επόμενα χρόνια come.The τομέα CNG, ο κυβερνητικός αξιωματούχος δήλωσε, ήταν αισιόδοξος από την εισαγωγή του υγροποιημένου φυσικού αερίου από την 31 Μαρτίου, 2015 αντικαθιστώντας την τοπική CNG. Και η τοπική αέριο που χρησιμοποιείται από τον τομέα των CNG θα παραδοθεί στην κυβέρνηση που θα το χρησιμοποιήσει είτε για το βιομηχανικό τομέα ή για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Εάν η κυβέρνηση επιλέγει να χρησιμοποιήσει την τοπική αερίου, εγκαταλείφθηκε από τον τομέα CNG, για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, τότε θα ήταν αμέσως σε θέση να παράγει ηλεκτρική ενέργεια 1.600 MW. Ο αξιωματούχος δήλωσε ότι η τιμή LNG θα σταματήσουν να ρυθμίζονται και πωλούνται σε λίτρα και όχι σε χιλιόγραμμα. Η κυβέρνηση ή Ogra θα έχουν κανένα ρόλο στον καθορισμό των τιμών. Ο τομέας CNG θα ρυθμίζει την τιμή από μόνη της και να το διατηρεί σε 25-30 τοις εκατό ισοτιμία με βενζίνη. Ο αξιωματούχος δήλωσε ότι ο τομέας CNG επρόκειτο να μελάνη μια συμφωνία με τερματικό υγροποιημένου φυσικού αερίου Engro για την εισαγωγή υγροποιημένου φυσικού αερίου και 200mmcfd 400mmcfd μέσω άλλων τερματικών σταθμών που εγκαθίστανται από άλλους παίκτες ιδιωτικού ρυθμίσεις. "Ο τερματικός σταθμός LNG Engro έχει την ικανότητα να χειριστεί την εισαγωγή του φυσικού αερίου 690mmcfd. Ωστόσο, η αξιόπιστη ικανότητα Engro τερματικό υπάρχει σε 600mmcfd αερίου, από τα οποία η κυβέρνηση θέλει να εισαγάγει 400mmcfd LNG, ενώ το υπόλοιπο 200mmcfd θα εισαχθεί από τον κλάδο CNG. " Ο αξιωματούχος δήλωσε σε μια προσπάθεια να διασώσει την κυβέρνηση από την ενέργεια κρίσης, ο τομέας CNG είχε χαράξει ένα σχέδιο για την εισαγωγή υγροποιημένου φυσικού αερίου 600mmcfd σε φάσεις με ξένους προμηθευτές στο πλαίσιο της πολιτικής LNG 2011. μια εμπιστευτική επιστολή που γράφτηκε από το All Πακιστάν CNG Ένωση να Ομοσπονδιακός Υπουργός Πετρελαίου και Φυσικών Πόρων Shahid Khaqan Abbasi, αντίγραφο της το οποίο διατίθεται αποκλειστικά με ειδήσεις, αποκαλύπτει το σχέδιο για την εισαγωγή υγροποιημένου φυσικού αερίου που εξυπηρετούν τον τομέα CNG. Βάσει του σχεδίου, ο τομέας αυτός έχει κάνει μια Ειδικού Σκοπού (SPV) με την ονομασία της Universal Εταιρεία Διανομής Αερίου Private Limited (UGDC). Η UGDC θα χειριστεί όλες τις εμπορικές συμφωνίες με τις επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας, όπως το φυσικό αέριο Sui Νότια και Βόρεια Sui και τους προμηθευτές LNG και φορέων εκμετάλλευσης τερματικών σταθμών ΥΦΑ να εξασφαλίσει μια μακροπρόθεσμη συμφωνία για το καθεστώς εφοδιασμού υγροποιημένου φυσικού αερίου. Η UGDC θα είναι επίσης υπεύθυνη για τη συνολική διαχείριση του έργου και να χειριστεί το σύστημα διανομής υγροποιημένου φυσικού αερίου με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση της χωρητικότητας του αγωγού στο μέλλον για χρήση από τις εταιρείες κοινής ωφέλειας φυσικού αερίου. Η επιστολή αναφέρει ότι η UGDC θα πρέπει να πάρετε την άδεια εμπορίας και διανομής φυσικού αερίου από Ogra και μια πολιτική απορρύθμισης των τιμών. Το σχέδιο αναφέρει ότι οι σταθμοί Punjab CNG θα απαιτήσει αερίου 150mmcfd κατά τη διάρκεια της πρώτης φάσης κατά τη συμφωνία φυσικού αερίου πώληση χύμα είναι εμποτισμένα μεταξύ UGDC και Sui Northern για μια ενδιάμεση περίοδο 18-20 μηνών, αρχής γενομένης από τη χορήγηση της άδειας διανομής στην UGDC μέχρι την προβλεπόμενη προμήθεια, μέσω εισαγόμενου υγροποιημένου φυσικού αερίου είναι σε λειτουργία επιτυχώς. Σύμφωνα με τη δεύτερη φάση, η βιομηχανία CNG θα εισάγει 200mmcfd υγροποιημένου φυσικού αερίου από τους προμηθευτές και να το διανείμει στους σταθμούς CNG μέσω του δικτύου των εταιρειών κοινής ωφέλειας φυσικού αερίου για 18-24 μήνες, μέχρι τη στιγμή που η τερματικό υγροποιημένου φυσικού αερίου καταστεί λειτουργικό. Ο αρχικός όγκος εισαγωγών 200mmcfdg αερίου σταδιακά θα ενισχυθεί με 400mmcfd ή σύμφωνα με τις απαιτήσεις της αγοράς CNG σε όλη τη χώρα. Στην τρίτη και η τελική φάση, μετά από τρία ή τρεισήμισι χρόνια, η UGDC θα συνεχίσει να εισάγει LNG από το ίδιο αγκίστρι από το δίκτυο αγωγών των Sui εταιρείες κοινής ωφέλειας ». Η UGDC θα δημιουργήσουν το δικό αποθήκευση και τη διανομή του δικτύου εφοδιασμού. Πηγή: Η News International