Παρασκευή 1 Αυγούστου 2014

Μομπάσα κίνησης στα λιμάνια της Κένυας μέχρι 13 τοις εκατό στο H1(Την Πέμπτη 31, Ιουλίου 2014 | 13:45 www.bunkerportsnews.com)


Κίνηση εμπορευματοκιβωτίων από τα μεγαλύτερα λιμάνια της Κένυας αυξήθηκε κατά 12,8 τοις εκατό κατά τους πρώτους έξι μήνες του έτους, μετά από νέες υποδομές διακίνησης φορτίου χτίστηκε για να μειωθεί ο απαιτούμενος χρόνος για τα πλοία. Το λιμάνι του Ινδικού Ωκεανού της Μομπάσα, το μεγαλύτερο στην ανατολική Αφρική και της περιοχής του εμπορίου πύλη , χειρίζεται τις εισαγωγές καυσίμων και καταναλωτικών αγαθών, καθώς και των εξαγωγών τσάι και καφέ από μεσόγεια γείτονες όπως η Ουγκάντα ​​και το Νότιο Σουδάν. Gichiri Ndua, ο διευθύνων σύμβουλος του λιμανιού, είπε σε μια δήλωση το συνολικό φορτίο στο λιμάνι αυξήθηκε κατά 12,8 τοις εκατό σε 11,9 εκατ. τόνους από 10,5 εκατ. τόνους το Ιανουάριος-Ιούνιος του περασμένου έτους. Container κίνηση αυξήθηκε κατά 11,5 τοις εκατό σε 463.920 TEUs (είκοσι πόδια ισοδύναμες μονάδες) φέτος από 415.948 TEUs. Το λιμάνι θεωρείται ως μέτρο για την οικονομική δραστηριότητα στην ανατολική Αφρική, καθώς χειρίζεται εισαγωγές για την Ουγκάντα, το
Μπουρούντι, τη Ρουάντα, το Νότιο Σουδάν, Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό και τη Σομαλία, καθώς και των εξαγωγών τσάι και καφέ από την περιοχή. Ο όγκος των εμπορευμάτων που προορίζονται για τις γειτονικές χώρες αυξήθηκε επίσης, αυξήθηκαν κατά 9,6 τοις εκατό σε 3,53 εκατομμύρια τόνους, μετά το άνοιγμα μιας νέας προβλήτας στο λιμάνι τον Αύγουστο του περασμένου έτους, με την Ουγκάντα ​​και τη Ρουάντα να φέρει σε περισσότερες εισαγωγές. Κένυα κατασκευή ενός δεύτερου τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων 300.000.000 δολαρίων σε Μομπάσα για να χειριστεί την αύξηση του εμπορίου εντός της περιοχής, οδηγείται από μια απότομη αύξηση στον τομέα των κατασκευών, μεγάλη υποδομή . ανάπτυξη και μια αναδυόμενη μεσαία τάξη Η ανατολική αφρικανική χώρα σχεδιάζει επίσης ένα δεύτερο λιμάνι στο Λάμου, βόρεια της Μομπάσα, με χωρητικότητα 23 εκατ. τόνων ετησίως. Πηγή: Reuters (Reporting από τον Joseph Akwiri? Επιμέλεια από τον James Macharia και David Evans) Ταϊβάν: Port of Kaohsiung throughput χωρητικότητα θα αυξηθεί κατά 1,3% το 2014      προοπτικές μας για την οικονομία της Ταϊβάν δεν έχει αλλάξει ουσιωδώς από την τελευταία τριμηνιαία έκθεση μας. Στη συνέχεια, στο πίσω μέρος του ελαφρώς ισχυρότερη δεδομένων τέταρτο τρίμηνο του 2013, που έφτασε μέχρι και τις προβλέψεις μας για ανάπτυξη το 2014 από 3,0% σε 3,1%. Τώρα, στο πίσω μέρος του ελαφρώς ασθενέστερα στοιχεία του πρώτου τριμήνου του 2014, θα πέφτουν και πάλι σε μια πρόβλεψη 3,0% για το σύνολο του έτους. Ουσιαστικά, πιστεύουμε ότι η ιδιωτική κατανάλωση και οι εξαγωγές χαλάρωση πίσω λίγο ενώ οι επενδυτές παραμένουν απογοητευμένοι από δυσκολίες στην εξασφάλιση γης και της εργασίας, που οδήγησαν στη διακοπή μιας σειράς έργων. Η ανάκαμψη στις ΗΠΑ και την Ευρώπη παραμένει σαφής θετική για την εξωστρέφεια της οικονομίας νησί, αλλά αυτό είναι κάπως αντισταθμίζεται από την επιβράδυνση της κυριότερος εμπορικός εταίρος της, την ηπειρωτική Κίνα. Αναμένουμε αύξηση του ΑΕΠ θα επιταχυνθεί σε 4,1% το 2015. Ανάπτυξη τάση μεσοπρόθεσμα έως το 2018 θα είναι 3,9% ετησίως. Παρά το γεγονός ότι υποτονική, η ανάκαμψη του ΑΕΠ το 2014 θα σας βοηθήσει να τραβήξει τα επίπεδα δραστηριότητας στην κύρια λιμάνια της χώρας εκ νέου σε θετικό επικράτεια. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με το 2013, όταν εκτιμούμε ότι η διακίνηση χωρητικότητας σε ορισμένους λιμένες (όπως Taichung και Kaohsiung), στην πραγματικότητα συμβάσεις. Ανάπτυξη το 2014, ωστόσο, θα εξακολουθούν να είναι πολύ χαμηλά σε ποσοστιαία βάση. Σε γενικές γραμμές, Kaohsiung - το μεγαλύτερο λιμάνι της Ταϊβάν - παραμένει η πιο ανθεκτική, αν μη τι άλλο επειδή είναι η προσέλκυση νέων επενδύσεων. Στη θετική πλευρά, η πολιτική των εκατέρωθεν των στενών ολοκλήρωση αναμένεται να συνεχιστεί και τα λιμάνια της Ταϊβάν και τις ακτοπλοϊκές γραμμές τη θέση τους για να εργαστούν μέσα από μια σειρά συμμαχιών και συνεργασιών με την ηπειρωτική εταιρείες μέσα στα επόμενα λίγα χρόνια. Πρωταρχικό Industry Data * 2014 Λιμάνι του Kaohsiung throughput χωρητικότητα προβλέπεται να αυξηθεί κατά 1,3% σε 117.188mn τόνους, μετά την αναμενόμενη συρρίκνωση 4,2% το 2013. Πάνω από το μέσο όρο για το 2018 θα προβάλει μια μέση ετήσια αύξηση της τάξης του 1,5%. * Λιμάνι του Kaohsiung διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων προβλέπεται να αυξηθεί 2,7% σε 10.206mn TEUs το 2014, έναντι αύξησης 1,6% το 2013? μεσοπρόθεσμα ... Η Ταϊβάν Shipping έκθεση έχει ερευνηθεί στην πηγή και διαθέτει τελευταίας διαθέσιμα στοιχεία και Business Monitor International (BMI) 's ανεξάρτητη πρόβλεψης, κριτική ανάλυση των διεθνών μεταφορών ξηρού χύδην και εμπορευματοκιβωτίων. Η έκθεση αξιολογεί την παγκόσμια βασικά προϊόντα και εμπόριο σκηνικό, δίπλα σε βάθος ανάλυση συγκεκριμένη χώρα εμπορικές προοπτικές. Η έκθεση περιέχει επίσης προφίλ της εταιρείας καλύπτουν οδηγεί πολυεθνικές και τις εθνικές ναυτιλιακές εταιρείες και ανάλυση τελευταία νέα της βιομηχανίας, τις τάσεις και τις κανονιστικές εξελίξεις στην Ταϊβάν. Ταϊβάν Shipping Έκθεση ΔΜΣ παρέχει επαγγελματίες του κλάδου και στρατηγοί, αναλυτές του κλάδου, επενδυτές επιχειρηματικών, εμπορικών ενώσεων και των ρυθμιστικών φορέων με ανεξάρτητες προβλέψεις και ανταγωνιστικής κατασκοπείας για τη ναυτιλιακή βιομηχανία στην Ταϊβάν. Πηγή: Fast Έρευνα Αγοράς