Ωστόσο, μεγάλο μέρος της νέας κυκλοφορίας μέσω της Βόρειας Θαλάσσιας Οδού είναι μονόδρομος αποστολές των ορυκτών καυσίμων από τη Βόρεια Ευρώπη προς την Ασία ή είναι μεταξύ ρωσικά λιμάνια, σύμφωνα με μια έκθεση που θα κυκλοφορήσει την Παρασκευή από την Αρκτική Ινστιτούτο, ένα think tank της Ουάσιγκτον.
«Υπάρχει πολλή συζήτηση γι 'αυτό να γίνει ένα είδος εθνικής οδού από την Ευρώπη προς την Ασία, αλλά αυτό δεν είναι πραγματικά αυτό που βλέπουμε ακόμα,» είπε ο Malte Humpert, εκτελεστικός διευθυντής του Ινστιτούτου. Η ανάπτυξη της Αρκτικής θάλασσας λιμένων έχει γίνει ένας σημαντικός στόχος της ρωσικής κυβέρνησης, είπε.
Περισσότερα στο Wall Street Journal