Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

AIDA Cruises - Αγκαλιάζοντας την χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου ως καυσίμου πλοίων 13/11/2014 πηγή:http://gcaptain.com/


aidaprimaΣτα μέσα Οκτωβρίου, η πρώτη υγροποιημένου φυσικού αερίου στον κόσμο υβριδικό φορτηγίδα Αμβούργο, στη Γερμανία με την αποστολή να παρέχει μια φιλική προς το περιβάλλον πηγή ενέργειας για την AIDA Cruises νέα ναυαρχίδα,  AIDAprima  και άλλα πλοία όπως το AIDAsol .  Το χειμώνα, Hummel θα παρέχει τόσο ηλεκτρικής ενέργειας και θερμότητας για το δημόσιο δίκτυο.

Imtech Marine έδωσε την καινοτόμο σύστημα διαχείρισης ενέργειας (PMS) για αυτή τη φορτηγίδα και έδωσε την ακόλουθη περιγραφή του πώς λειτουργεί:



Λόγω των διαφορετικών λειτουργιών του για το καλοκαίρι και τη λειτουργία χειμώνα και προκύπτουν διαφορετικές καθαρές συχνότητες (50/60 Hz), οι PMS του Υβριδικού Barge είναι πολύ περίπλοκη και χρειάζεται μια ειδική τεχνολογική λύση. Το καλοκαίρι, το PMS του Υβριδικού Barge πρέπει να αλληλεπιδράσει με τα PMS του πλοίου AIDA. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, η πλήρης ηλεκτρικό φορτίο του πλοίου AIDA θα μεταφερθούν στο LNG-Hybrid φορτηγίδα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο. Να παρέχει όλο το φορτίο ενός πλοίου AIDA, είναι απαραίτητο ότι όλες οι πέντε κινητήρες αερίου του LNG-Hybrid Barge τρέχει παράλληλα και ήδη πριν να συνδεθεί με το πλοίο. Μετά τη μεταφορά φορτίου από το πλοίο στο LNG-Hybrid Barge, όλες οι μηχανές για την AIDA θα πρέπει να διακόπτεται (κρύο σιδέρωμα).
Κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του χειμώνα, παρέχεται ένα φορτίο-εξαρτώμενη εκκίνηση και το σταμάτημα των LNG-υβριδικούς κινητήρες αερίου φορτηγίδα. Μια επιπλέον πρόκληση είναι η αντιμετώπιση του ηλεκτρικού καλωδίου τροφοδοσίας λόγω του μεγάλου εύρους της παλίρροιας περίπου τρία μέτρα στο λιμάνι του Αμβούργου.
Οικονομικά κίνητρα μέσω των κυβερνήσεων που βρέχονται από τη Βαλτική Θάλασσα, μαζί με αυστηρότερα κριτήρια εκπομπών που εκδίδονται από τις ΔΝΟ έχουν κάνει σκαφών όπως  Hummel ένα σύμβολο της μελλοντικής θαλάσσιας τοπίο.

AIDA Cruises επισημαίνει ότι όλα τα πλοία τους, που κατασκευάζονται μετά το 2007 είναι "δύναμη ακτή έτοιμοι", ωστόσο η AIDAprima σχεδιάστηκε με μια σειρά από άλλα κουδούνια και σφυρίχτρες που θα την κάνει αναμφισβήτητα, το πιο φιλικό προς το περιβάλλον κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο.

Πρώτα απ 'όλα, αυτή είναι που τροφοδοτείται από ένα ζευγάρι της Caterpillar - MaK 12 κύλινδρο M46DF κινητήρες μεσαίας ταχύτητας διπλού καυσίμου που της επιτρέπουν να καίνε φυσικό αέριο, το μαζούτ ή πετρέλαιο εσωτερικής καύσης πλοίων. Αυτές οι δύο κινητήρες σηματοδοτούν δύο πρώτες μηχανές θαλάσσια διπλού καυσίμου MaK έχει εγκατασταθεί ποτέ σε πλοίο.

Λαμβάνοντας υπόψη κρουαζιερόπλοια ξοδεύουν πάνω από το 40 τοις εκατό του χρόνου στο λιμάνι, που λειτουργούν στις ΥΦΑ παρέχει μια εξαιρετικά καθαρή καύση λύση. Για άλλες φορές κατά την καύση υγροποιημένου φυσικού αερίου δεν είναι η καλύτερη επιλογή, AIDAprima είναι εφοδιασμένο με ένα αέριο μετεπεξεργασίας των καυσαερίων που αφαιρεί από 90 έως 99 τοις εκατό του συνόλου των αιωρούμενων σωματιδίων, NOx και SOx.   video 

Πέρα από τους πρωτεργάτες, Ελβετία βασίζεται ΑΒΒ παρέχει πλήρη ηλεκτρικό σύστημα του πλοίου, συμπεριλαμβανομένων των γεννητριών και μετασχηματιστών για την πρόωση, μηχανοστάσιο και διανομής, μετατροπείς συχνότητας, Πλώρης κινητήρες, καθώς και άλλα συναφή εξοπλισμό του συστήματος ηλεκτρικής ενέργειας.
ABB σύστημα πρόωσης
Παροχή ώθηση θα είναι ένα ζευγάρι της τελευταίας γενιάς 14 μεγαβάτ ΧΟ ΑΒΒ 2100 Azipods.

Μια άλλη βιομηχανία-πρώτη είναι η εγκατάσταση της Mitsubishi Air σύστημα λίπανσης, ή ζώα τα οποία αντλεί τον αέρα κάτω από το πλοίο για τη μείωση της αντίστασης τριβής του δέρματος του κύτους, ενώ κινείται μέσα στο νερό.
Αυτό το πλοίο δεν είναι μόνο για την εξοικονόμηση ενέργειας, ωστόσο, αλλά και την ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Με χώρο για περίπου 3.300 επιβάτες, τη διαχείριση των αποβλήτων ήταν επίσης μια περιοχή AIDA θέσει μεγάλη έμφαση σε. Οι σημειώσεις της εταιρείας, μέταλλο πιέζεται και το γυαλί έχει σπάσει προς τα κάτω για εξοικονόμηση χώρου αποθήκευσης. Επιπλέον, τα απορρίμματα τροφίμων συμπιέζεται για να αφυδατωθεί, καταλήγοντας σε ένα βιολογικά αποικοδομήσιμο ουσία.

Επιπλέον, AIDAprima χρησιμοποιεί ένα σύστημα επεξεργασίας νερού έρματος για την απομάκρυνση των χωροκατακτητικών ειδών από τις δεξαμενές έρματος.

Τόσο η AIDAprima και η αδελφή σκάφος της είναι υπό κατασκευή στο Ναγκασάκι Ναυπηγείο της Mitsubishi Heavy Industries Ltd στην Ιαπωνία και έχουν προγραμματιστεί για παράδοση το 2015 και το 2016 αντίστοιχα. Τα σκάφη είναι 124,500 κόρων και μέτρηση μήκους 300 μέτρων συνολικά και να έχει μια δέσμη των 37,60 μέτρων. AIDAprima μπορεί να φιλοξενήσει περίπου 3.300 επιβάτες και θα αναχωρήσει για το παρθενικό του ταξίδι από τη Γιοκοχάμα την 1η Οκτωβρίου 2015.

Η Hummel θα χρησιμοποιηθούν κατά την έναρξη της σεζόν 2015 κρουαζιέρα για να τροφοδοτήσει το AIDAsol ενώ είναι ελλιμενισμένο στο λιμάνι του Αμβούργου.