
Ως μέρος του προγράμματος της παρούσης διοίκησης της Νιγηρίας Αρχής Λιμένων προς facelifting τα λιμάνια από καρό στάση του οδήγησε στην εισαγωγή των ηλεκτρονικών Πλοία Ανακοίνωση Εισόδου (e-SEN). Μιλώντας κατά την έναρξη του e-SEN και η υπόψη δύο ετών διαχείρισης όπως η διαχείριση του NPA, Διευθύνων Σύμβουλος, της Νιγηρίας Αρχής Λιμένων, Mallam Habib Abdulahi, λόγω εισαγωγή της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ήταν προγραμματισμένο να παρέχει σύνδεση με την παγκόσμια οικονομία που θα, μακροπρόθεσμα, να ενθαρρύνει το διεθνές εμπόριο. Εκείνος είπε: ". Το e-SEN θα εξαλείψει την καθυστέρηση των 48 ωρών της διαδικασίας εκκαθάρισης στο λιμάνι, να εξαλείψει τις άσκοπες καθυστερήσεις των πλοίων στο λιμάνι εν αναμονή της επιβεβαίωσης πληρωμής που οδηγεί σε demurages πληρωμή των πλοίων που καταπλέουν στα λιμάνια της Νιγηρίας "Αυτό πλατφόρμες όταν τεθούν σε πλήρη επιχειρησιακή βούληση εξαλείψει καθυστέρηση στην επιβεβαίωση της πληρωμής των προσωρινών λογαριασμών σε όλα τα λιμάνια, μεγάλη τεκμηρίωση και διαδικασίες επιβεβαίωσης πληρωμής που προκύπτει από την επιβεβαίωση της πληρωμής των προσωρινών λογαριασμών. "Η διαδικασία της ΕΕΑ μέχρι σήμερα γινόταν με το χέρι. Οι ενδιαφερόμενοι που αγοράζονται φυλλάδια των εντύπων αίτησης, γεμάτο φύλλο και να υποβάλουν το χέρι στις καθορισμένες υπηρεσίες SEN βρίσκονται είτε στα Δυτικά Λιμάνια και Ανατολική Λιμάνια κεντρικά γραφεία ανάλογα με το λιμάνι της κλήσης. "Αυτή η αυτόματη διαδικασία είναι γεμάτη με προκλήσεις, όπως η επικάλυψη των αιτήσεων, αργή . απάντηση στα αιτήματα που οφείλεται σε καθυστερημένη επαλήθευση και την επικύρωση των στοιχείων του πλοίου " Abdullahi είπε η απώλεια ανθρωποωρών στην επιχείρηση και ο κίνδυνος που εμπλέκονται στη μετακίνηση αναγκαία την πρωτοβουλία. Πηγή: Νιγηρίας Tribune