Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Απόφαση Elbe River Εκβάθυνση Καθυστέρηση Μέχρι το 2015 gcaptain.com

τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων Αμβούργο ποταμού Έλβα Γερμανία
25 του Ιουνίου 2014: Λιμάνι του Αμβούργου, στις όχθες του ποταμού Έλβα, το μεγαλύτερο λιμάνι της Γερμανίας και ένα από τα πιο πολυσύχναστα λιμάνια στην Ευρώπη (γ) karnizz / Shutterstock.com

Λειψία, Γερμανία, 2 Οκτώβρη (Reuters) - Ένα γερμανικό δικαστήριο καθυστέρησε μια πολυαναμενόμενη απόφαση την Πέμπτη σχετικά με την προτεινόμενη εκβάθυνση του ποταμού Έλβα για μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο Αμβούργο, το μεγαλύτερο λιμάνι της Γερμανίας, λέγοντας ότι θα περιμένει έως ότου το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αποφάσισε την μια παρόμοια περίπτωση.

Αμβούργο θέλει να καταστεί ευκολότερο για τις νέες γενιές των μεγάλων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων για να φτάσει το λιμάνι της, ανεξάρτητα από τις παλίρροιες στο πρόσωπο του έντονου ανταγωνισμού από το Ρότερνταμ, Αμβέρσα και Bremerhaven.



Αλλά πράσινο ομάδες BUND και NABU υπέβαλε μήνυση περισσότερο από ό, τι πριν από δύο χρόνια, υποστηρίζοντας οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις θα είναι καταστροφικές, ως αποτέλεσμα του ντάμπινγκ μεγάλες ποσότητες λάσπης και άμμου για ευαίσθητων παράκτιων υγροτόπων.

Το Ομοσπονδιακό Διοικητικό Δικαστήριο στην πόλη της Λειψίας είχαν αναμένεται να ανακοινώσει μια απόφαση την Πέμπτη, αλλά είπε ότι θα περιμένει έως ότου το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αποφαίνεται επί μια παρόμοια υπόθεση για την γερμανική ποταμό Weser. Η απόφαση αναμένεται τον επόμενο χρόνο.

Η πόλη του Αμβούργου και ομοσπονδιακές αρχές εσωτερικής ναυσιπλοΐας θέλουν να πασπαλίζουμε περίπου 130 χιλιόμετρα του ποταμού έτσι ώστε τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με 14,5 μέτρα σχεδίου μπορεί να φτάσει το λιμάνι, έναντι 13,5 μέτρα προς το παρόν. Θα είναι η έκτη φορά που το ποτάμι έχει βαθύνει.

Μεγέθη πλοίων έχουν αυξηθεί από τα πλοία που μεταφέρουν 2.000 έως 3.000 τυποποιημένα εμπορευματοκιβώτια είκοσι πόδια του φορτίου στη δεκαετία του 1980 για τα πλοία που μεταφέρουν έως και 18.000 δοχεία σήμερα.

Μερικά από τα μεγαλύτερα πλοία που έχουν σήμερα για να αντέξει μια δαπανηρή αναμονή για την υψηλή παλίρροια για να δέσει το Αμβούργο και η πόλη φοβάται ναυτιλιακές εταιρείες θα στραφούν σε άλλες θύρες, εάν η Έλβα, δεν έχει βαθύνει. (Αναφορά από τον Markus Wacket? Γράφοντας από Madeline Chambers και ο Michael Hogan? Επεξεργασία από Stephen Brown και Vincent μωρό)