Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

ροποποιήσεις της SOLAS προκειμένου να IGF Κώδικα υποχρεωτικό, που εγκρίθηκε από την Επιτροπή Ναυτικής Ασφάλειας Επιτροπή Ναυτικής Ασφάλειας (MSC), 94η σύνοδος, 17 με 21 Νοέμβριος, 2014


Του ΙΜΟ  της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας (MSC), η οποία συνήλθε στην έδρα του Οργανισμού στο Λονδίνο για την 94η σύνοδό της , 17-21 Νοεμβρίου 2014, ενέκρινε το σχέδιο  τροποποιήσεις της SOLAS να καταστεί υποχρεωτική η Διεθνή Κώδικα Ασφαλείας για πλοία που χρησιμοποιούν αέρια ή άλλου τύπου οικονομικής ανάφλεξης Καύσιμα ( IGF Κώδικα)?  ενέκρινε άλλες τροποποιήσεις της SOLAS? συνέχισε τις εργασίες της σχετικά με το σχέδιο δράσης της για την ασφάλεια των επιβατηγών πλοίων? και ενέκρινε και εξέδωσε μια σειρά από στοιχεία που προέβαλαν οι υπο-επιτροπές.

Η MSC ενέκρινε επίσης τον Κώδικα Polar και των σχετικών τροποποιήσεων της Διεθνούς Σύμβασης για την Ασφάλεια της Ανθρώπινης Ζωής στη Θάλασσα (SOLAS), να καταστεί υποχρεωτική ( βλ ενημέρωση 38/2014) .

SOLAS τροποποιήσεις για να κάνει κώδικα IGF υποχρεωτική εγκεκριμένη
Η MSC ενέκρινε, κατ 'αρχήν, το σχέδιο Διεθνούς Κώδικα Ασφάλειας για πλοία που χρησιμοποιούν αέρια ή άλλα καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε σημείο ανάφλεξης (IGF Κώδικα), και επίσης ενέκρινε τις προτεινόμενες τροποποιήσεις για να καταστήσει τον κώδικα υποχρεωτικό βάσει της σύμβασης SOLAS, με σκοπό την έκδοση τόσο του IGF Κώδικα και SOLAS τροποποιήσεις στην επόμενη σύνοδο, η MSC 95, πρόκειται να συναντηθεί με τον Ιούνιο του 2015.

Συνδεδεμένη σχέδιο τροποποιήσεων των ετών 1978 και 1988 πρωτόκολλα εγκρίθηκαν επίσης.



Το IGF Κώδικας θα παράσχει υποχρεωτικές διατάξεις για τη ρύθμιση, εγκατάσταση, τον έλεγχο και την παρακολούθηση των μηχανημάτων, του εξοπλισμού και των συστημάτων που χρησιμοποιούν καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε σημείο ανάφλεξης, εστιάζοντας αρχικά στις εγκαταστάσεις υγροποιημένου φυσικού αερίου (ΥΦΑ), για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος για το πλοίο, το πλήρωμά του και το το περιβάλλον, λαμβάνοντας υπόψη τη φύση των καυσίμων που εμπλέκονται.

Ο κώδικας απευθύνεται σε όλους τους τομείς που χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή για τη χρήση καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε σημείο ανάφλεξης, που βασίζεται σε μια προσέγγιση με βάση το στόχο, με τους στόχους και τις λειτουργικές απαιτήσεις που ορίζονται για κάθε τμήμα που αποτελεί τη βάση για το σχεδιασμό, την κατασκευή και τη λειτουργία των πλοίων που χρησιμοποιούν αυτόν τον τύπο του καυσίμου.

Έγκριση των τροποποιήσεων της SOLAS
Η MSC ενέκρινε τις ακόλουθες τροπολογίες, με αναμενόμενη ημερομηνία έναρξης ισχύος την 1η Ιουλίου 2016:

Τροποποιήσεις στο SOLAS κεφάλαιο VI να απαιτήσει την υποχρεωτική επαλήθευση του μικτού βάρους των εμπορευματοκιβωτίων, είτε με ζύγιση το συσκευασμένο δοχείο? ή που ζυγίζουν όλα τα πακέτα και τα στοιχεία του φορτίου, χρησιμοποιώντας μια πιστοποιημένη μέθοδο εγκεκριμένη από την αρμόδια αρχή του κράτους στο οποίο ολοκληρώθηκε η συσκευασία του δοχείου?

Τροποποιήσεις για να προσθέσετε ένα νέο κανονισμό SOLAS XI-1/7 σχετικά με εξεταστικό μέσο Ατμόσφαιρα για κλειστούς χώρους, να απαιτούν από τα πλοία να φέρουν ένα κατάλληλο μέσο δοκιμής φορητό ατμόσφαιρα ή μέσων, δυνατότητα μέτρησης συγκεντρώσεων οξυγόνου, εύφλεκτα αέρια ή ατμούς, υδρόθειο και μονοξείδιο του άνθρακα, πριν από την είσοδο μέσα σε κλειστούς χώρους. Εγκρίθηκαν επίσης επακόλουθες τροποποιήσεις στον Κώδικα για την κατασκευή και τον εξοπλισμό του κινητού μονάδες γεώτρησης ανοιχτής θαλάσσης (1979, 1989 και 2009 MODU Κώδικες). Η MSC ενέκρινε επίσης μια σχετική εγκύκλιο MSC για την έγκαιρη εφαρμογή του κανονισμού SOLAS XI-1/7 στην Ατμόσφαιρα δοκιμές εργαλείο για κλειστούς χώρους? και

Τροποποιήσεις για την ενημέρωση του Διεθνή Κώδικα για την πρόγραμμα εντατικοποίησης των ελέγχων κατά τη διενέργεια των χύδην φορτίου και τα πετρελαιοφόρα (2011 ESP Κώδικα), συμπεριλαμβανομένων των αναθεωρήσεων προς τις ελάχιστες απαιτήσεις για τη δοκιμή των δεξαμενών φορτίου σε έρευνα ανανέωση και προσθήκη νέας παραγράφου για τη διάσωση και έκτακτης ανάγκης εξοπλισμός αντιμετώπισης σε σχέση με αναπνευστική συσκευή.  

Στρατηγική E-πλοήγηση εγκεκριμένο
Η MSC ενέκρινε το σχέδιο εφαρμογής της στρατηγικής e-πλοήγηση (SIP), η οποία παρέχει ένα πλαίσιο και έναν οδικό χάρτη των καθηκόντων που θα πρέπει να εφαρμοστούν ή να διεξαχθούν στο μέλλον για να τεθεί σε ισχύ πέντε κατά προτεραιότητα λύσεις ηλεκτρονικού πλοήγησης:

βελτιωμένη, εναρμονισμένη και φιλικό προς το χρήστη σχεδιασμός της γέφυρας?
μέσα για την τυποποιημένη και αυτοματοποιημένη αναφορά?
βελτιωμένη αξιοπιστία, την ανθεκτικότητα και την ακεραιότητα του εξοπλισμού γέφυρας και πληροφορίες πλοήγησης?
ένταξη και παρουσίαση των διαθέσιμων πληροφοριών σε γραφικές απεικονίσεις που λαμβάνονται μέσω του εξοπλισμού επικοινωνίας? και
βελτίωση της επικοινωνίας των υπηρεσιών της κυκλοφορίας των πλοίων (VTS) Το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών (χωρίς να περιορίζεται σε σταθμούς VTS).

Ένας αριθμός εργασιών έχουν ταυτοποιηθεί για την ανάπτυξη και ολοκλήρωση κατά την περίοδο 2015 έως 2019. Η MSC ενέκρινε τις κατευθυντήριες γραμμές για την εναρμόνιση των κλινών δοκιμών για την υποβολή εκθέσεων, με στόχο την εναρμόνιση του τρόπου τα αποτελέσματα των κλινών δοκιμών που αναφέρονται στον Οργανισμό.

Οι εργασίες για τα επιβατηγά πλοία συνέχισαν
Η MSC συνέχισαν το έργο του σχετικά με την ασφάλεια των επιβατηγών πλοίων και ενημερωμένο σχέδιο δράσης της για τη μακροπρόθεσμη σχετικά με την ασφάλεια των επιβατηγών πλοίων, μετά την εξέταση του αποτελέσματος της Υπο-Επιτροπής για την εφαρμογή των πράξεων του ΙΜΟ (ΙΙΙ) σχετικά με την έκθεση ατυχήματος στην Costa Concordia και άλλες προτάσεις που θα παραληφθούν. Το επικαιροποιημένο σχέδιο δράσης για τη μακροπρόθεσμη περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ένα νέο στοιχείο σχετικά με την πιθανή επέκταση, τα υπάρχοντα επιβατηγά πλοία, από την απαίτηση της σύμβασης SOLAS που αφορούν τα ηλεκτρονικά στήριξης σταθερότητας για τον πλοίαρχο σε περίπτωση πλημμύρας και ένα νέο στοιχείο για υδατοστεγείς θύρες συντήρησης.

Θέματα ασφάλειας στον κυβερνοχώρο θεωρείται
Η επιτροπή εξέτασε μια πρόταση για την ανάπτυξη εθελοντικές κατευθυντήριες γραμμές σχετικά κυβερνοχώρο πρακτικές ασφαλείας για την προστασία και ενίσχυση της ελαστικότητας των συστημάτων στον κυβερνοχώρο που υποστηρίζουν τις λειτουργίες των λιμένων, σκάφη, θαλάσσιες εγκαταστάσεις και άλλα στοιχεία του συστήματος θαλάσσιων μεταφορών και συμφώνησαν να συντονίσουν τις μελλοντικές εργασίες της για το θέμα αυτό με την Επιτροπή Διευκόλυνσης.

Η MSC συμφώνησαν επίσης ότι η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο ήταν ένα σημαντικό και επίκαιρο θέμα, αλλά ότι ο Οργανισμός δεν θα πρέπει να αναλάβουν μονομερή δράση για το θέμα αυτό χωρίς διαβούλευση με τα άλλα όργανα των Ηνωμένων Εθνών και τους αρμόδιους διεθνείς οργανισμούς, όπως η Διεθνής Ένωση Τηλεπικοινωνιών (ITU). Τα κράτη μέλη και οι οργανώσεις παρατηρητών κλήθηκαν να εξετάσουν το θέμα και να υποβάλει προτάσεις για την επόμενη σύνοδο της επιτροπής.

Άλλα θέματα
Σε σχέση με άλλα θέματα που προκύπτουν από τις εκθέσεις των υποεπιτροπών του ΙΜΟ και άλλα όργανα, το MSC:

ενέκρινε μια σειρά μέτρων δρομολόγησης νέων και τροποποιήθηκε πλοίων και ένα τροποποιημένο σύστημα αναφοράς των πλοίων?

Εγκρίθηκε τροποποιήσεις του Κώδικα για την κατασκευή και τον εξοπλισμό των κινητές μονάδες γεώτρησης ανοιχτής θαλάσσης, 2009 (2009 MODU κώδικα), για να καταστεί δυνατή μια εναλλακτική διαδικασία για σωσίβιες λέμβους δρομολόγηση και τους ελιγμούς ασκήσεις?

Εγκρίθηκε η τροποποίηση στη σύσταση σχετικά με τους όρους για την έγκριση των σταθμών εξυπηρέτησης για τα φουσκωτά σωσίβιες σχεδίες (ψήφισμα A.761 (18)), σε σχέση με τον έλεγχο της ημερομηνίας-ληγμένα στοιχεία στα περιεχόμενα των συσκευασμένων φουσκωτά σωσίβιες σχεδίες?

Εγκρίθηκε, για τη μελλοντική έγκριση, σχέδιο τροποποιήσεων SOLAS κανονισμούς II-2 / 4.5
και ΙΙ-2 / 11.6, την αποσαφήνιση των διατάξεων που σχετίζονται με τα δευτερεύοντα μέσα εξαερισμού των δεξαμενών φορτίου, προκειμένου να διασφαλιστεί η επαρκής ασφάλεια έναντι υπερ- και υπο-πίεσης σε περίπτωση βαλβίδα απομόνωσης των δεξαμενών φορτίου να υποστεί βλάβη ή ακούσια κλειστά, και τον κανονισμό SOLAS II -2/20, σε σχέση με το σύστημα ελέγχου της ποιότητας του αέρα?

Αναγνώρισε το σύστημα δορυφορικής πλοήγησης Beidou (BDS), που λειτουργεί από την Κίνα, ως συστατικό του παγκόσμιου συστήματος ραδιοπλοήγησης (WWRNS)?

Εγκρίθηκε η MSC Εγκύκλιος σχετικά με τον κώδικα του IMO / ILO / UNECE Πρακτικής για τη συσκευασία των μονάδων φορτίου Μεταφορών (CTU Κώδικα), μετά την έγκριση της CTU κώδικα από την επιτροπή εσωτερικών μεταφορών της UNECE τον Φεβρουάριο του 2014 MSC 93 Μάιος, 2014 και το διοικητικό συμβούλιο της ΔΟΕ στο Νοέμβριο του 2014?

Εγκρίθηκε η MSC Εγκύκλιος για Πληροφοριακό υλικό που σχετίζεται με τον κώδικα του IMO / ILO / UNECE Πρακτικής για τη συσκευασία των μονάδων φορτίου Μεταφορών (CTU Κώδικα)?

Ενέκρινε την αναθεωρημένη οδηγός για τις τεχνικές ανάκτησης?

Εγκρίθηκε Προσωρινές οδηγίες για τον έλεγχο της λειτουργίας των εν αυτόματα συστήματα καταιονισμού?

Re-συσταθεί μια ομάδα αλληλογραφίας για να εξετάσει και να οριστικοποιήσουν το προσχέδιό Καθοδήγηση σχετικά με την εξέλιξη των εθνικών νομοθεσιών Ναυτικής Ασφάλειας?

Εγκρίθηκε το σχέδιο ψηφίσματος Συνέλευση στις αναθεωρημένες κατευθυντήριες γραμμές για την επί του πλοίου επιχειρησιακή χρήση των ναυτικών συστημάτων αυτόματης αναγνώρισης (AIS), για την υποβολή στην επόμενη Γενική Συνέλευση του ΙΜΟ για την έγκριση, την επικαιροποίηση προγενέστερων κατευθυντήριων γραμμών (εκδόθηκε για πρώτη φορά το 2001 και αναθεωρήθηκε το 2003)?

Εγκρίθηκε το αναθεωρημένο MSC.1 / Circ.1210 στην Καθοδήγηση σχετικά με COSPAS-SARSAT Διεθνές 406 MHz Beacon βάση δεδομένων καταχώρησης (IBRD)?

Αποφάσισε ότι ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός Satellite (iMSO) θα πρέπει να συγκαλέσει μια ομάδα εμπειρογνωμόνων για να παράγουν μια τεχνική και επιχειρησιακή αξιολόγηση της εταιρείας δορυφορικών επικοινωνιών Iridium ως Παγκόσμιο Ναυτιλιακό Σύστημα Κινδύνου και Ασφάλειας (GMDSS) παροχής υπηρεσιών κινητών δορυφορικών?

Ενέκρινε την εγκύκλιο MSC MEPC.5 για Unified ερμηνεία τρόπιδας ημερομηνία για πλαστικό ενισχυμένο με ίνες (FRP) σκάφη?

Ενέκρινε μια σειρά από τροποποιήσεις LRIT που σχετίζονται με εγκυκλίους για τη βελτίωση της λειτουργίας και της λειτουργίας του συστήματος LRIT και τις σχετικές διαδικασίες? και

Κριτική πρόοδο που έχει σημειωθεί σχετικά με την υλοποίηση του στόχου με βάση τα πρότυπα για τη ναυπήγηση πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου και τα πετρελαιοφόρα, σημειώνοντας ότι πέντε ομάδες ελέγχου είχαν ιδρυθεί και ελέγχους επαλήθευσης σε 13 Αναγνωρισμένοι Οργανισμοί είχε ξεκινήσει από τον Ιούλιο του 2014. Περαιτέρω εργασίες συνεχίστηκαν σε σχέση με η ανάπτυξη του σχεδίου Ενδιάμεση κατευθυντήριες γραμμές για την εφαρμογή του Γκολ με βάση τα πρότυπα ασφαλείας Επίπεδο Προσέγγιση με τη διαδικασία κανόνα αποφάσεων του ΙΜΟ.
___________

___

ΙΜΟ - το Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό - είναι η ειδική υπηρεσία των Ηνωμένων Εθνών με την ευθύνη για την ασφάλεια και την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και την πρόληψη της θαλάσσιας ρύπανσης από πλοία.